pondělí 8. února 2016

Believe in Love



"Je jak moje stará, celej den na mě řve, co mám dělat,” komentuje rozteklej taxikář svou GPS a radí mi jak prorazit v bussinessu: “Musíš do ňáký charity, tam se srocujou bohatí a úspěšní. Předstíraj, že se staraj i vo něco jinýho než vo svý výplatní pásky…Kundy jsou to. Peníze kazí charakter.” Dodává, že techno je jako Bach a žere sýrový Cheetos, kerý strašně rychní po jeho Priusovi. Nabíráme Carlose, kterej se loučí dlouhým polibkem s tím namakancem, kerýho včera sbalil v posilce, nebo gaybaru. Jedeme na rozkvetlej kopec, kde brečim alergií, abych natáčela s Kazašskou režisérkou. Je jako květina, mluví jako okvětní lístek. Koukám se do kamery a pláču propalujícím sluncem v očích a již zmíňenou alergií...a taky ptotože mě ta kráva nutí myslet na lásku. 
O tři hodiny pozdějc se v telce u piva koukám na “Believe in Love”, nápis na stadionu v San Franciscu, kde se koná Super Bowl, největší fotbalovej zápas v USA. Mezi Beyoncé, reklamou na Pepsi, pojištění a Hondu, zazáří tam tahle message a já cejtim svý ubulený otevřený srdce a jim sýrový Cheetos. Vydělala jsem si prvních třicet babek. Asi je pudu věnovat na charitu…

Žádné komentáře:

Okomentovat