neděle 14. února 2016



A žili šťastně až do smrti Aneb Jak jsem potkala všechny hvězdy ve dvou dnech


  V kadeřnictví sedí metr ode mně Kate Hudson. Fotí si nový vlasy na Instáč a rozdává jako vždy sluníčkovost. To ta… jak se jmenuje… Ema Stone včera večer… byla asi uplně na sračky. S Woodym Harlesonem pařili ve velkym černym autě před VIP klubem na Queeny. Uplně jako když jsem byla na JAMU a pogovali jsme na tu samou píseň ve čtyři ráno v klubu v Městskym Divadle. Akorát Ti dva kolem sebe měli bodyguardy, na sobě hadry za tisíce dolarů a nemohli u toho kouřit. Pak jsem ještě dneska viděla tu z Hau Aj Met Tvou Matku. Nevim jak se jmenuje. Jo, když tu dobře dopadnu, budu “ta z toho seriálu”…jak se jmenuje…ta Ruska. Ikdyž - ten strašně úspěšněj českej režisér řikal, že se tu prosaděj jen modelky a Kirsten Stewart, kerá je blbá, takže bych možná měla začít víc chlastat a míň doufat.

  Ale zpět do kadeřnictví. Ten slavnej kadeřník od Kate se možná rozvádí. Mluvil děsně nahlas a ptal se mě, jestli si myslim, že má s manželem šanci. Řekla jsem, že jo. Prej jede místo Oscarů do Thajska, páč jeho lidi letos nejsou nominovaní. Chceš jet se mnou? Za pět minut mi ani neřekne ahoj když odcházím. Je totiž v uplnym šoku z obálky Harper’s Bazaru a přemejšlí nad účesem pro Ellie Goulding na zejtřek. Ještě než odejdu brázdit Beverly Hills, poslechnu si příběh jeho klientky. Je dcera nějaké známé herečky. Řiká taky děsně nahlas, vstříc hučení fénů, že až teď má nějakej jakštakš vztah se svou matkou. Že je uplně šílená (matka) a vona měla úzkosti (dcera). Ale tři roky chodí na terapii a je to lepší. Aspoň jí máma koupila byt v tom domě s výhledem, kde bydlí i nejsledovanější modelka Instagramu a jmenuje se Svíčka Jennerová nebo tak nějak.

  Je mi trochu smutno a prázdno. Jdu na film vo single lidech. Dakota Johnson, což je taky taková blbá modelka a dcera někoho slavnýho, oprava, velice talentovaná herečka, kerá vůbec nemusí bejt blbá ani dcera někoho slavnýho a bohatýho, abych se chtěla koukat na její skrz naskrz super herectví, chodí ladně New Yorkem, pije pivo Stella Artois a je u toho křehká jak Americký grilovaný křidýlka. Zelenka řiká, že Americký herci sou příšerný, ale neviděl prej žádnej Americkej film asi deset let. Z tohohle by nejspíš blil. Americký klišé. Brečim. A tý Dakotě závidim samozřejmě. Oprava, přeju jí to.

  Po filmu mě ještě kamárad přesvědčuje, že vubec nemusim umět Anglicky a už vubec nepotřebuju studovat přízvuk. Dyť ten herec z toho filmu nominovanýho na Oscara má milion nabídek… No jo, Same, ale to je právě tím Oscarovym filmem a já žádnej nemám… No ale tam ta herečka, mele dál Sam, bydlela v autě, prodávala párky a po DESETI LETECH USILOVÝHO SNAŽENÍ se vloupala do kanceláře toho režiséra, řekla, že nevodejde dokud nedostane tu roli, vymyslela si cenu, kterou si sama udělila, a DOSTALA TU ROLI. A vod tý doby žila šťastně až do smrti…blablabla…


  Zapadá slunce. Jedu kabriem. Myslim na Jízdu. Myslim na svý starý Volvo doma. Myslim na Český divadla, pařby a západy slunce nad louky a lesy a čumim na překrásnej západ z obchoďáku nad mrakodrapama. Emma Stone někde vyspává kocovinu, Kate se ukazuje se svou novou hlavou na červenym tepichu, kadeřník se hádá s manželem, Svíčka se fotí na Instáč. A já si vubec nejsem jistá, jak má vypadat moje vlastní šťastný žití až do smrti…

Žádné komentáře:

Okomentovat