sobota 16. května 2015

7. Hollywoodský přípravy

Je půlnoc. Ještě dvě hodiny budu ťukat blog, pak vstanu v6, abych stihla jógu, accent coaching, email casting a hlavně několik hodin papírovacího úřadování nad monstrem jménem vízum.
Zvládla jsem už sice monstrum jménem Erasmus, ale jen proto, že jsem mohla veškerý papírování odevzdat půl roku po termínu, protože JAMU. 
Ale tyhle víza a tyhle americký požadavky, to není žádnej peanut ani hazelnut, dokonce ani makadamovej oříšek, víza jsou spíš obrovskej kokos! Pro mě.
Abyste rozumněli - mám něco, čemu říkám papírofóbie nebo taky praktická demence. Hlavně když jde o fakturování, pamatování, placení, podepisování, archivování, zařizování... 
Ale zítra vstanu a pokořím to! A pak vyfakturuju tu práci z prosince, mrknu na poštu za poslední půlrok, po dvou letech se objednám k praktickýmu a po půlroce bydlení koupím první hrnec...
Hele mám bejt megapraktická zorganizovaná panna, ale asi mě hrozně baví tvořit kulinářské poklady na minihrnku, omdlívat vtramvaji, protože nemám železo na předpis , platit pokuty paním s jelenem na sáčku, protože nečtu tu poštu, hledat účty mezi šest let starejma notama, nepamatovat si dne ni hodiny...
Nicméně pro Hollywood to překonám!
Zítra v šest ráno a po józe, na kterou půjdu!
Tak aspoň v něčem mám někdy řád a disciplínu.
Cože mi to píše M.? Že přijíždí s lahví Brutu?...

Žádné komentáře:

Okomentovat